Projektas „Emocinio intelekto formavimas muzikine veikla“

III klasių gimnazistai Kamilė, Artas, Ugnė Ignas, Tauras rengė projektą „Emocinio intelekto formavimas muzikine veikla“, kuriuo siekė sužinoti, kaip muzikinė veikla veikia specialiųjų poreikių turinčio vaiko/jaunuolio emocijas.

Projekto dalyviai skirtingas užduotis rengė ir muzikos pamokas vedė Raseinių specialiosios mokyklos įvairių amžiaus grupių mokiniams: pradinių klasių, 5-7 kl. mokiniams bei patiems vyriausiems (iki 20 m.).  Po pamokų aptarė rezultatus. Buvo pastebėta, kad mažiausieji (pradinukai) sunkiausiai palaiko dėmesį, sunku susikaupti. Su jais reikia labai kantriai ir atsakingai kalbėtis, pajausti šalia esantį vaiką. Įdomiausia dirbti su 5-7 kl. mokiniais (atliko visas užduotis, buvo dėmesingi, kalbūs). Vyriausieji išlaikė pagarbą, atlikinėjo visas skirtas užduotis. Gimnazistai parengė vaizdo įrašą, kuriame atsispindi vaikų emocijos:  

Veikloje įgyta patirtis neįkainojama. Atlikę projektinės veiklos užduotis dalyviai jaučiasi daug išmokę, patyrę, sužinoję.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas